Powered By Blogger

Tuesday 18 March 2014

Thailand Part 2 :)

Assalamualaikum..

Emm..harini post pasal aktiviti jalan-jalan ja..hehehehe..sebab aku nih susah skit nak keluar jalan-jalan makan angin..kalu nak dikira tu , setahun sekali pn susah..bukannya apa, cuma masa tak mengizinkan..huhuhu..story nih aku nak share time aku pegi Hatyai, Thailand Disember 2013..cam best jer kan..memang best pun..sebab aku join aktiviti kelab kat tempat aku kerja nih, depa buat explorasi berkayak kat sungai apa ntah kat Thailand tu..yang sebenarnya, dah lama dah aku x berkayak nih, sejak-sejak nikah, mana ada aku aktif dalam apa-apa aktiviti luar pun, tapi dah tetiba rasa syok lak nak join, dahtu dapat "green light" dari En.Suami, itu yang menjadikan semangat nak pegi tu berkobar-kobar lagi.. hehehe..

nama ja pegi berkayak, tapi gambar masa kayak xdak pun..mana nak sempat pegang kamera pun..dah la, kebetulan hari yang kami pegi tu dekat Thailand hujan, so mandi sungai dalam hujan la jawabnya..hehehehe..apapun ni lah pengalaman yang paling best, sebab brapa kali kayak aku terbalik dan tenggelam timbul dalam sungai tu..tapi syok beb..


mazlinamuhame@blogspot.com




ni dekat floating market

macam-macam ada dijual kat sini

aku beli tembikar ultraman utuk si kecik aku :)


Selain daripada tu, da juga aktiviti shopping-shopping..hehehe..tapi aku xdak la berabeh sakan sangat kat sini..biasa-biasa aja..



aktiviti shopping kat sini la :) berbelanja sakan gak

ok la..takat ni saja untuk sekarang..

Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment