Powered By Blogger

Tuesday 18 March 2014

My first Trip To Koh Lipeh, Thailand

Assalamualaikum..

Welcome to Koh Lipeh :) Sawadikap..



Walaupun dah lama dah aku p melancong ke Koh Lipeh nih (actually ujung tahun 2011)..tp kenangan tetap kekal dalam ingatan aku..sebab ni la first time aku p melancong ke luar sempadan..hehehe..best-best..dhtu p pulak ngan insan yang disayangi..lagi la bertambah best..  Kat sana senang gak nak cari makanan halal dan sedap.. tapi dari mula sampai sehingga ke balik, kami cuma berani makan kat satu kedai makan nih saja..makanannya pun sedap jugak..nak tukaq duet ngan tuan kedai ni pun boleh..tapi xdak la tinggi sangat ratenya..


ni la kedainya Bung Roon Halal Food

tak banyak aktiviti yang kami buat..just jalan-jalan, lepak-lepak, makan-makan ja..da la satu hari tu kami amek pakej snorkeling + pusing pulau-pulau yang da kat sana..

time snorkeling..air laut jernih sangat

Pulau Ko Hin Ngam

susunan tower batu kami :) 1st try

da banyak lagi...

2nd try :)

boleh layan sunset gak..

Subhanallah..cantik kan??



emm..tu la kenangan yang terindah dalam hidup aku...hehehe..boleh kata centu??? aku pun duk planning nak p lagi..tp banyak feedback yang aku dapat, skarang nih Koh Lipeh dah tak macam dulu..dah sesak..huhuhuhu..






2 comments:

  1. saya singgah n tolong klik iklan ye.done follow. jemput singgah ungulilacstory.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  2. cantik pemandangan waktu senja ^_^*

    ReplyDelete