Powered By Blogger

Thursday 20 March 2014

Permudahkanlah Urusan Ibu Ku Ya Allah..

Assalamualaikum..

Emm..harini lewat sikit mengupdate blog..hari yang sangat sebuk tuk aku..huhuhuhu.. maklum la kan, Ahad nih aku cuti..banyak kerja yang nak di settle kan sebelum bercuti..huhuhu..

Esok malam, insha ALLAH, mama akan bertolak menunaikan ibadah umrah dan ziarah untuk kali pertama selama 2 minggu..

"Rabbi Yassir Wa la Tuassir"
Ya Allah, Kau permudahkan lah urusan ibuku, jangan kau persulitkan urusannya..

Harapnya takdak apa-apa masalah yang menimpa..persiapan mama setahu aku dah cukup semua
dah..cuma menanti hari untuk pergi ja..

Ya Allah, Ya Tuhanku, kau permudahkan lah urusan ibu ku, Ya Allah..

Syukur pada Allah swt..

Cuma terdetik dalam hati bila pulak giliran aku untuk pergi menziarah rumah Allah swt..jadi sayu
lak aku..huhuhuhu.. Mesti damai ja kan bila ada kat sana..



"Ya Allah, Kau lindungi lah Ibu ku ketika di sana, Kau permudahkanlah urusan ibadatnya di sana nanti Ya Allah, Ya Rahman Ya Rahim, sesungguhnya Engkau lah sebaik-baik tempat untuk memohon pertolongan"









No comments:

Post a Comment